Nieuwe huisstijl voor VHIC

Persbericht

VHIC – Krachtig informatiemanagement in een uitdagend landschap

Een vertrouwde organisatie met een nieuwe uitstraling naar buiten toe.

Twee jaar geleden werd VHIC door Ad van Heijst overgedragen aan zijn dochter Tineke van Heijst, die sindsdien samen met Kees ter Poorten de directie voert. Met de overdracht werd een nieuwe koers ingezet en maakt het bedrijf intern een transformatie door waarbij de nadruk steeds meer ligt op het vormgeven van informatiemanagement in het cloud tijdperk. Om de nieuwe koers en de interne transformatie ook duidelijk naar de buitenwereld uit te dragen heeft in de afgelopen twee jaar een herpositionering van de organisatie plaats gevonden. Dit heeft geleid tot een volledige nieuwe uitstraling naar buiten toe inclusief een nieuw logo.

“Met onze nieuwe website en een huisstijl willen we benadrukken dat we elke organisatie met ieder informatievraagstuk kunnen helpen. Of dit nu een kleine stap is of een complex verandertraject, een strategische keuze of een voeten-in-de-klei uitdaging, hightech of op papier, wij kunnen u helpen de volgende stap te nemen. Daarbij treden we op als partner van onze klanten. Samen brengen we de vraag helder in beeld en bepalen we de stappen om te komen tot de nieuwe gewenste situatie. Om deze reis te visualiseren en voor iedere organisatie een herkenbaar vertrekpunt te bepalen spreken we van bestemmingen. Er zijn vele bestemmingen mogelijk. Ultiem einddoel is: grip krijgen én houden op uw informatiehuishouding. Daarbij kunt u optimaal profiteren van de vele voordelen die volledig digitaal werken u biedt. U beschikt over real time betrouwbare informatie, vertaald in dashboards waarop u uw organisatie kunt sturen,” aldus Tineke van Heijst, directeur van VHIC.

Voor welke uitdaging op het gebied van informatiemanagement staat uw organisatie? Kijk op onze nieuwe website voor inspiratie. Zie hoe wij verschillende organisaties hebben bijgestaan als bron van vernieuwing en deel úw casus met ons.

www.vhic.nlBron van vernieuwing.

Terug naar overzicht