Deadline voor indienen ENSIA komt dichterbij – dit is hoe wij u kunnen helpen.

Wist u dat het Recourse ISMS u de mogelijkheid biedt om de ENSIA-vragen op eenvoudige wijze in de organisatie uit te zetten en de benodigde antwoorden te verzamelen. Deze antwoorden dienen vervolgens ingevoerd te worden in de ENSIA-tool. Met het ISMS kunt u inzicht krijgen in de voortgang van de ENSIA-vragen en kunt u vanuit het ISMS een Excel-rapportage maken waarin alle ENSIA-vragen inclusief de gegeven antwoorden zijn opgenomen. Zo wordt het opstellen van de ENSIA rapportage heel eenvoudig.

Daarnaast bieden wij klanten van het ISMS gratis de mogelijkheid om de ENSIA-vragen door ons over te laten zetten naar de ENSIA-tool. U zorgt er dan voor dat de benodigde antwoorden in het ISMS staan, wij zorgen er vervolgens voor dat deze in de ENSIA-tool ingevoerd worden. Wanneer u hier gebruik van wenst te maken willen wij u vragen dit uiterlijk 19 november via de Recourse helpdesk of per mail (ensia@vhic.nl) aan ons te laten weten. Om tijdige invoering te kunnen garanderen, beschikken wij graag uiterlijk op 10 december over de in te voeren gegevens.

De Recourse helpdesk is voor klanten van het ISMS te bereiken door middel van de helpdesk-knop op de startpagina van het ISMS, uiteraard kunt u hier ook terecht met al uw andere vragen met betrekking tot het ISMS.

Wilt u meer informatie over het Recourse ISMS? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende demo via 088-0535400 of via info@vhic.nl.

Terug naar overzicht